Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geëmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

donderdag 9 september 2010

Sandro weer terug op Dushi Aruba


Sandro's vliegtuig van Martinair komt aan.

Sandro is met Martinair zondag in de namiddag teruggekomen. Met één koffer heen en met 3 koffers terug wel te verstaan. Behalve zijn congres in Zweden is hij nog een dag in Waalwijk geweest. Mama en Paul zijn met hem uit eten geweest en de volgende dag stond Den Bosch op het programma. Daar heeft hij behalve aan papa ook nog een bezoek aan Remko en Stefanie gebracht (mijn broer en schoonzus). Verder was het voor hem heerlijk weer even over de snelweg te kunnen crossen en al die fietsende mensen te zien. Ook de temperatuur vond hij fijn. Het was een graad of 20, zonnig en droog.





Laura heeft na een half jaar niet gespeeld te hebben dit schooljaar ook weer haar pianoles opgepakt. Een half uurtje per week, bij Cas di Cultura, muziekschool R. Wever/Scol di Musica Aruba. Tijdens de (privé)les maakt Angelo in de kantine zijn huiswerk voor school.


Vleugel bij Cas di Cultura




En Angelo die intussen in de kantine zijn huiswerk maakt.

Terug op Aruba zijn we de eerste avond met z'n allen bij Moomba Beach wezen eten.
Door zijn verhalen krijg ik nu ook ontzettend veel zin om volgende zomer iedereen weer te zien in Nederland.
Hier op Aruba is het ontzettend warm, maar gelukkig is er gisteren en vannacht een lekkere fikse regenbui gevallen. Hierdoor kwamen we vandaag ook voor een gesloten deur bij de bieb. Doordat het gebouw toch al in slechte staat is, was het door de regen nog erger geworden. Helaas is er te weinig geld vanuit de overheid om alles op te knappen.


Dit bord hing vanmiddag bij Biblioteca national.

Zelf ga ik vanavond starten met de vervolgcursus Papiamento, cursus beginners II. En natuurlijk ben ik bijna elke ochtend in de sportschool te vinden, bij Santosa. Ik zal binnenkort eens een foto maken van de nieuwe locatie van Santosa. Ik ben trouwens helemaal sportief bezig, want morgenvroeg ga ik ook beginnen met mijn eerste tennisles. Iets dat ik al lang wilde leren. Ach ja, zo blijven we lekker jong!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten