Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geëmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

donderdag 31 december 2015

Eindejaarsviering Kudawecha school en Roos Gerechtsdeurwaarders & Incasso


Dat december de feestmaand is moge wel duidelijk zijn. Ook op de scholen van de kinderen werd het jaar feestelijk afgesloten. Angelo zit in zijn laatste jaar van de Kudawecha school en hij had een kerst diner op school. Met zelfgemaakte feestelijke flessen op tafel en iedereen netjes aangekleed was het feest compleet.


Laura had zich prachtig aangekleed en opgemaakt en was zo al een hele meid om te zien. Zij had een feest in het Hilton hotel, waar het een drukte van belang was met het brengen en ophalen van de feestende tieners.





Angelo's wens voor 2016

Angelo met klasgenootjes



Als klap op de vuurpijl had mijn baas ons nog getrakteerd op een kerstdiner bij Aquarius. Veel lol achterin de auto. Ik werd gezellig opgehaald omdat ik zelf 's avonds in het donker niet meer durf te rijden met mijn oog namelijk. Genoeg gegeten en gedronken en dat terwijl de kerst nog moet beginnen. Meer dan voldaan zeg ik dan ook: tot de volgende blog!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten