Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geƫmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

donderdag 19 mei 2011

19 mei 11 years ago


19 mei, 11 jaar geleden.

Dat de tijd voorbij vliegt blijkt alweer uit het feit dat Sandro & ik vandaag alweer 11 jaar getrouwd zijn. Zoals ik me nog goed herinner op de bruiloft zei mijn vader dat ik onverwachts met een "tropische verrassing" was thuis gekomen. Niet wetende dat deze mij ook daadwerkelijk met huis en haard zou laten verkassen naar een mooi zonnig eiland. We gaan er vanavond in ieder gezellig geval samen iets op drinken!


Moederdag, nog in de pyama bij het ontbijt

Verder ben ik door de kinderen en Sandro met moederdag in de watten gelegd. Mooie knutselwerkjes en een compactcamera en s middags een "get together" bij Lucia. Ieder had iets gekookt en meegebracht. Hier op Aruba feliciteer je niet alleen je eigen moeder en schoonmoeder, maar alle moeders, hetgeen resulteerde in een stroom van SMS jes.


Tennistoernooitje kinderen zondagochtend.


Aruba Activo San Nicolaas (voorheen: Ciclovia). De weg wordt dan afgesloten en je kunt ongestoord fietsen, skaten etc. In Nederland normaal, maar hier kun je gewoonlijk niet op straat fietsen.






Met de fietsen voor de bekende Charlies Bar in San Nicolaas.

Tenslotte zijn we druk bezig met het voorbereiden van onze vakantie naar Nederland en Italiƫ. Huurauto, camping, huurfietsen, vliegtickets. Maar alles is nu bijna rond en de voorpret kan beginnen. Nog even en dan zie ik vele van jullie weer. Can't wait...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten