Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geëmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

zaterdag 9 januari 2016

Verjaardag Carla en meer



Begin januari begon het jaar met een logeer verjaardagspartijtje van een van Angelo's vriendjes. Na een gourmet en films kijken en wat schamele uurtjes slaap, maar o zo gezellig, viel Angelo de volgende middag thuis op de bank in een diepe slaap (lol).


Angelo helemaal "off"


Het was ook de week dat werk en school weer begonnen, maar de sleur werd al snel door broken door wéér een feest, namelijk mijn verjaardag. 46 Alweer, maar tja je bent zo jong als je jezelf voelt, ha ha.

Gezellige onverwachtse verjaardags skype met Monique


Van mama en Paul een Aruba "charm" gekregen voor mijn Pandora armband en van Sandro een super mooie parel ketting. En het allermooiste: de tekening van Angelo, die mij wat dat betreft nooit vergeet en in het zonnetje zet. En natuurlijk felicitaties vanuit Den Bosch van papa: daar word ik echt blij van. 



We gaan even terug in de tijd, want ik heb wat oude foto's er bij gehaald. Geboren in de zwart/wit tijd 1970 en het "tijdperk " dat je je telefoon nog moest draaien in plaats van in toetsen in de oude Keizer Karel stad, ofwel Nijmegen. Daar heb ik tot mijn 8e gewoond, waarna ik een Bosschenaar ben geworden. Heerlijke jeugd gehad op de Norbertusschool en daarna de HAVO op het Sint Janslyceum in Den Bosch Zuid.

Hollands glorie: hier ben ik (bijna) 1 jaar


Kado van Wim en Lucia Fingal

 S Avonds had Sandro als verrassing een etentje geregeld met mijn schoonouders erbij bij "Screaming Eagle", dat overigens is uitgeroepen tot het beste restaurant van 2015 van het hele Caribische gebied. Een heerlijke avond gehad en overstelpt met felicitaties via alle mogelijke, moderne kanalen (en dus niet via die draai telefoon, die je alleen thuis kon op nemen).

Natuurlijk koos is voor het buiten terras; mijn favoriete stekkie








 Screaming Eagle, met achter de gordijnen de lounge bedden, waarin je privé kunt eten

Bar bij Screaming Eagle


Alweer een jaartje erbij is zó helemaal niet erg, dus ik ga voor weer een jaar levensvreugde en weer een jaar met veel schrijf plezier op mijn blog. Ayo!



N.B.: niets missen vanaf nu? Meld je aan als email volger op de home page van mijn weblog.






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten