Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geƫmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

dinsdag 10 september 2019

Welkom terug



Vandaag geeft mijn iPhone een foto herinnering aan. Je weet wel, zo'n leuke terugblik van een gebeurtenis van vandaag precies zoveel jaar geleden. Het is een flashback naar september 2014, onze Florida vakantie. Ineens realiseer ik me dat dit niet alleen de laatste vakantie was dat ik nog goed kon zien, maar ook dat Laura nu niet meer dagelijks bij ons is. En dus dat het tijd wordt voor weer een gezellige nieuwe blog. Ik heb veel in te halen zie ik, want de laatste is van december 2018!Wat is er veel gebeurd in de tussentijd.

Key West september 2014 


Eenst even terug naar die Florida vakantie. We hadden een prachtig appartement op loopafstand van Miami Beach en Laura zou met papa naar het concert van One Direction gaan. Ik had de hele vakantie al een gevoel dat ik wat "zand" in mijn ogen voelde en wat droge ogen. De vlekjes en beginnende spinnenwebben zouden migraine zijn, als ontlading na een drukke periode en het daarop volledig tot rust komen in de vakantie. Dus keertje in de ogen wrijven, zonnebril op en weer verder.
Dat in Key West de pittoreske gebouwen toch iets wat scheef op de foto stonden, begreep ik later pas.
Niet veel later na terugkomst op Aruba bleek op mijn eerste werkdag op kantoor al dat er iets heel fouts aan de hand was. En zo zat in binnen 24 uur in de medische molen voor een spoed vlucht naar Colombia met een netvlies dat los lag inclusief de gele vlek. We zijn nu 5 jaar en 2 operaties verder en sinds die tijd is mijn motto "carpe diem". Dus van het leven genieten. Voor jullie houdt dit weer gezellig leesvoer in. Dus houd de komende tijd mijn blog goed in de gaten voor leuke updates. Bijna een zwangerschap, die negen maanden inhaal op mijn blog. Maar ik ga het goed maken voor jullie. Wordt vervolgd.

Keep on following !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten