Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geƫmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

zondag 8 december 2019

Januari 2019: bezoek mama en Paul Aruba



Aankomst Reina Beatrix airport

Ik wil beginnen met deze blog door te zeggen dat de foto's al klaar stonden, voordat ik ging schrijven. Intussen zijn er veel dingen veranderd, maar juist daarom wil ik nu deze blog plaatsen. Ik had jullie geschreven op 10 september en toen beloofd de belevenissen van ons weer op te pakken. Dus had ik de afgelopen twee maanden al foto's geupload en op volgorde gezet. Voordat we hier gaan terugblikken op een fantastisch bezoek wil ik jullie laten weten dat Paul een hartklep operatie heeft ondergaan die niet is afgelopen zoals gepland. Daardoor weten we al zeker dat de vakantie naar Aruba van januari 2020 niet doorgaat. Daarom hier een terugblik naar januari 2019, toen we hebben genoten van een heerlijk bezoek van mama en Paul op ons mooie eiland. 

Eten bij Zeerover 


Mango Halto


Traditie getrouw komen mama en Paul in de maand januari. Het regenseizoen is dan voorbij en de drukte van de feestdagen ook. Ik heb een heerlijke duo massage met mama gedaan bij Spa del Sol, met uitzicht op zee. Deze keer een "hot stone massage". En lekker veel samen veel sportlesjes gedaan bij Fly Fit Studio.



In het weekend had Sandro geen dienst en zijn we lekker gaan toeren. Een wandeling met mama, ik en Angelo in Arikok, terwijl Sandro en Paul van het uitzicht genoten van Dos Playa. Natuurlijk sloten we af met een heerlijke lunch bij Boca Prins. Helaas is dit leuke eet tentje, waar ze ook heerlijke cocktails serveren, inmiddels dicht. Het uitzicht was er fabuleus.


California lighthouse 


Wandeling met mama en Angelo door Arikok













Ook hebben mama en ik nog even quality time samen gehad door samen te lunchen bij Muligans. In januari was het nog helemaal open daar. Jammer genoeg hebben ze nu glas geplaatst vanwege de zon en harde wind, maar ik vond het open gevoel en het uitzicht op de golfbaan zonder glas ervoor echt super.



De dagen vlogen voorbij en mama en Paul hadden lekker weer wat zonlicht opgevangen tijdens de Nederlandse winter. We hebben genoten van goed gezelschap. Tot de volgende blog en hierbij nog wat leuke foto's en ik eindig met te zeggen : carpe diem. Life is short, so enjoy every minute of it.


Arubaanse sunset 






























Cactus in bloei



Mangel Hallo, waar je heerlijk kunt snorkelen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten