Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geƫmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

dinsdag 15 december 2009

Afscheid maandaggroep Sportacademie Van Gent


Gisterenavond een waanzinnig leuk afscheid gehad van de aerobic-groep bij Van Gent. Nu snap ik opeens waarom ik een paar weken geleden opeens op de foto moest.Carmen, Coby v. E, andere Coby, Mireille en Els hadden deze foto op een sportshirt laten drukken. Ook nog een leuk paars (sport)vest, shawl en een afscheidskaart. Helemaal super !!!!! Dat Marcella, onze oppas, er was om foto's te maken was echt toeval. Zij kwam mee omdat het de laatste les was, niet wetende dat er een surprise voor me was. Allemaal super bedankt en ik ga jullie missen. Ik was al vanaf 1989 lid bij deze sportschool en heb heel wat leuke sporturen achter de rug. De foto's van Marcella volgen nog op de weblog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten