Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geƫmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

zondag 27 december 2009

Hiton Schiphol airport




Vanochtend de laatste dingen ingepakt. Tamira kwam nog even met Laura spelen. Na de lunch is Sandro met de kinderen een Hollandse oliebol wezen halen bij de Lokeren. In de middag nog even langs bij Stefanie. Rond 19.00 uur afscheid bij papa genomen en daarna heeft Remko ons naar Hilton Schiphol gebracht. Hopelijk slapen we vannacht een beetje. De hele emigratie en het afscheid van iedereen heeft behoorlijk wat energie gevreten. Zie hier de koffers gereed voor vertrek in het huis van papa, een laatste foto met opa en onze hotelkamer Hilton.

1 opmerking:

  1. beste Sandro, amice
    Ik heb je helaas niet de laatste werkdag de hand kunnen schudden. Ik begreep dat je veilig vertrokken bent. Ik hoop van harte dat het jullie goed gaat op de eilanden en dat je naast je harde werken in de praktijk ook wat tijd voor het gezin zult hebben. Wij zullen je missen in het TweeSteden ziekenhuis. Je patienten missen je nu al. Een aantal vroegen mij om je de hartelijke groeten over te brengen. Ik hoop dat de reis makkelijk zal zijn voor de kinderen met de spelletjescomputers. Ik wens jullie een heel goede start in 2010 en we zullen je missen. Jos

    BeantwoordenVerwijderen