Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geƫmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

zaterdag 24 december 2016

Graduation Angelo Scol Primario Kudawecha 2016


Na de blog over New Orleans gaan we even een stukje terug in de tijd. Eind juni hebben we een belangrijke periode afgesloten: de jongste nam afscheid van de lagere school. Als kleuter op Aruba gekomen en daarna klas 1 tot en met 6 op de Kudawecha basisschool. Een tijd die voorbij is gevlogen.


Op Aruba gaat dat net even anders dan in Nederland. Hier wordt een graduation gehouden, op z'n Amerikaans. De kinderen hadden iets voorbereid en de "ballroom"van het Hilton was afgehuurd en  super mooi gedecoreerd. Het afscheid van de school, de juffen en schoolgenootjes viel zwaar, vooral toen er een filmpje werd gedraaid met muziek erbij met terugblik naar diverse jaren. Angelo was daar te zien met zijn "fietsenrekje" en grote bos krullen die hij toen nog had en nog heel erg klein. De zakdoeken stonden in ieder geval paraat. Wat was dat leuk in elkaar gezet (met dank aan vriend en klasgenoot Jip).


Klas 6-a 

Gezamenlijk lied (Angelo achter de Hilton tafel)

Natuurlijk zou het Aruba niet zijn als er geen eten bij zat, dus werden we getrakteerd op een heerlijk buffet. Daarna werd er gedanst door groepjes en kregen de kinderen uiteindelijk hun wel verdiende cerficaat. Ik wil tenslotte nog in het speciaal Santiago Celis Paloschi bedanken voor de toch wel heel speciale tekst in het afscheids jaarboek dat alle kinderen mee kregen. Ik kan jullie dit niet onthouden: "mijn eerste vriend van deze school was en is Angelo Fingal. Hij is nog steeds mijn vriend en we gaan ook samen naar de HAVO" . Van het begin af aan hadden deze 2 een "klik". En natuurlijk ook nog de tekst van Angelo zelf: "Ik vond het heel erg leuk op deze school. Mijn leukste jaar was in de vijfde klas. Ik vond gym het leukste vak. Mijn wensen voor in de toekomst zijn dat ik naar de universiteit ga en dat ik een goede baan krijg. En ik wil graag in Nederland gaan studeren en een goed leven krijgen" .



Angelo, ik ben super trots op jou en je hebt het ontzettend goed gedaan. Heel veel succes op Colegio.
Tot de volgende blog!!!!





Angelo klaar voor zijn graduation, nog voor het oude huis in Tanki Leendert

Een trotse papa!



Angelo krijgt zijn certificaat van juf Tzigani



Groepsfoto klas 6a en 6b

En natuurlijk ook een super blije en trotse mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten