Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geƫmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

zondag 21 november 2010

Chicago "The Windy City"




Skyline Chicago


Wolkenkrabbers


American Football stadion van "The Chicago Cubs"


Ook de omwonenden van het stadion willen een graantje meepikken met tribunes op de daken van hun huizen, waarvoor er natuurlijk een ticket gekocht moet worden om naar het voetbal te kijken.



Als opoffering een week in "The Windy City" Chicago geweest voor bijscholing. Veel bijgeleerd en ook enkele collega's uit Nederland gesproken. Het is een wereld van verschil als je van het kleine Aruba in zo'n miljoenen stad met al zijn wolkenkrabbers terechtkomt. Aan luxe geen gebrek. Ik verbleef in de J.W. Marriott welke net een dag voor mijn aankomst werd geopend. Voor de Chicagonaren was het warm voor de tijd van het jaar maar ik was blij dat ik mijn winterjas uit Nederland had meegenomen. Het was koud maar droger dan Aruba de laatste weken. Behoudens wetenschap ook lekkere steaks verorberd, een bus en boot tour gedaan en natuurlijk geshopt (oa een heuze LED TV meegenomen).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten