Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geƫmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

maandag 9 januari 2012

Mijn 42e verjaardag (en derde verjaardag op het tropische Aruba)


Nummer 1 hit van januari 1970, mijn geboortejaar:
Corry en De Rekels Huilen Is Voor Jou Te Laat 1970 .

Verjaardagskus s ochtends bij het ontbijt.

Help, alweer een jaartje ouder. Mijn derde verjaardag op Aruba alweer. Dit keer hebben we het lekker op het strand gevierd. Van Sandro een horloge gekregen met verwisselbare felgekleurde bandjes. Ideaal voor mee naar het sporten te gaan!


Heel speciaal was natuurlijk dat mama en Paul er weer bij waren. We hebben ook nog gegeten op het strand en lekker wat gedronken. Laura had een vriendinnetje mee en er werd veel gezwommen door de kinderen.


Gedurende de hele dag werd ik verrast met mailtjes, facebookberichten, pin berichten en skypegesprekken. Wel meer dan 40 felicitaties via de moderne communicatiemiddelen. Mede daardoor heb ik toch het idee dat mijn ver weg vrienden en familieleden er ook bij zijn geweest. Iedereen onwijs bedankt. Ik vond het echt helemaal super hiermee overstelpt te worden.


Tenslotte nog even een praktisch bericht: je als volger opgeven op de weblog houdt in dat je, indien je ook blogger.com gebruikt, telkens de updates ziet en/of dat ik kan zien dat je ons volgt. Je als email-volger opgeven is anoniem, maar je krijgt wel automatisch de volgende dag een link als er een nieuwe blog is geschreven door mij. Beide kan natuurlijk ook. Tot de volgende blog zal ik maar zeggen! Schrijven is mijn grote hobby, dus de weblog blijft bestaan hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten