Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geƫmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

donderdag 30 augustus 2012

Leuk verslagje over Aruba

Deze keer geen blog van mij, maar een link naar de blog van Demy de Zeeuw, die hier een leuk stukje over Aruba heeft geschreven. Ik zou zeggen: lees het even. En in de Margriet stond ook een leuk artikel over ons mooie eiland.

http://www.demydezeeuw.nl/lifestyle/aruba-one-happy-island/

Okay, dan toch nog twee kleine dingen van mezelf:

Inmiddels ben ik begonnen met vrijwilligerswerk als medewerkster bibliotheekservice in het ziekenhuis van Aruba. Kan ik meteen mijn Papiaments oefenen.

En last but not least ga ik morgen een kijkje nemen bij Spa del Sol: bekend van de vele reisboeken over Aruba, waar je in een rieten huisje met uizicht op zee heerlijk gemasseerd wordt. Verslag volgt uiteraard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten