Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geëmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

vrijdag 31 augustus 2012

Genieten met de grote "G" bij Spa del Sol Aruba

Klaar voor massage bij Spa del Sol
 


Wie nóg meer wil dan liggen op een spierwit strand kan nog een tandje harder ontspannen door een kijkje te gaan nemen bij Spa del Sol. Deze spa is gelegen bij Manchebo Beach resort en kijkt uit op één van Aruba´s mooiste stranden.



In een rieten hutje, met uitzicht op zee, kun je hier genieten van diverse schoonheidsbehandelingen en natuurlijk ook van heerlijke massages.

 

Ze hebben voor inwonenden een aantrekkelijk local tarief, waarbij je de dollar tekens kunt veranderen in florin tekens, wat een hoop scheelt.



Mijn keuze viel op de "relaxing massage": een full body massage, waarbij je helemaal los komt van stress en je bloedcirculatie verbetert. Een super aardige Colombiaanse vrouw wees me de weg in het paradijs, want dat is het daar echt.

Colombiaanse schone werkzaam bij Spa del Sol
 


Na het toewijzen van een kluisje krijg je een lekkere badjas en handdoek en ga je eerst douchen. Douchespul, shampoo en conditioner is (gratis) voor handen .


Daarna ga je naar je privé-hut, die uitkijkt op de azuurblauwe zee. Behalve de grote plafondventilators wordt je huid ook nog gekieteld door een lekker briesje buitenwind.


Eenmaal je badjas uit en liggend op je bedje ruik en zie je de rozenblaadjes onder de behandeltafel. Intussen word je heerlijk gemasseerd en staat er heerlijk rustgevende muziek op. Bij de massage wordt er niets overgeslagen (nou ja, behalve.... maar dat moge duidelijk zijn).


 
Bij het tweede deel van de massage worden je ogen bedekt en doezel je langzaam weg terwijl je benen en armen worden gemasseerd. Gelukkig mag je daarna nog even blijven liggen, zodat je niet abrupt uit deze droom ontwaakt.
 


Ik mag toch wel zeggen dat ik vandaag even in het paradijs aanwezig was en als ik heel veel geld had wist ik het wel: dan boekte ik gelijk weer voor de volgende dag!



Na afloop mag je nog genieten van een heerlijk drankje op een ligstoel die uiteraard precies de goede kant op staat, nl met uitzicht op de zee.



Voor dit alles heb ik maar één woord, namelijk: sprakeloos !!!
Bij een bezoek aan Aruba mag een bezoek aan deze spa dan ook zeker niet ontbreken!



 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten