Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geƫmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

zondag 3 januari 2010

Arashi



Een van de mooiste bario's (buurten) van Aruba vind ik zelf Arashi. Het ligt in Noord en het kijkt uit op de azuurblauwe zee en spierwitte stranden. De Arubaanse bevolking gaat er vaak zwemmen. Er staan parasolletjes van palmtakken, zodat je ook lekker in de schaduw kunt zitten. De zee loopt langzaam af en de kinderen vinden het helemaal geweldig daar. Er staan ook giga mooie huizen. Helaas boven ons budget, maar ik heb voor de gein een foto gemaakt van een huis waarvan het zwembad uit kijkt op zee. Het gaat hier allemaal heel relaxed. Straks was ik in de winkel en de cassiere ging halverwege het scannen van de boodschappen opeens kletsen met een collega. Stond ik daar 5 minuten voor me uit te staren. De boodschappen worden door jongens die bij willen verdienen in plastic zakjes gedaan en naar je auto gebracht. Natuurlijk niet zonder fooi. Ook wel handig trouwens.

1 opmerking:

  1. Hoi Laura en Angelo,

    Als jullie net als de kinderen hier morgen naar school moeten wens ik jullie veel plezier.Spannend of de kinderen net zo leuk zijn als op de Opstap maar ik denk het wel.Ik ben ook benieuwd heo de juffen of meesters zijn maar dat lezen we wel denk ik.

    heel veel groetjes ook aan papa en mama

    Riekie of Brittjes oma

    BeantwoordenVerwijderen