Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geƫmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

donderdag 29 april 2010

Hisa Flie





Ook hier worden rondom Koninginnedag (Dia di Reina) diverse activiteiten georganiseerd. Een ervan zijn de vliegerwedstrijden. Zo had de Cayenna kleuterschool vanochtend een vliegerochtend. Ik vind het heerlijk nu geen rekening te hoeven houden met het werk, dus ik kon lekker mee gaan.

Ik had een zelfgemaakte vlag bij Tienda Geerman in Tanki Leendert gekocht (zo eentje met een houten lichaam en een stoffen staart). Erop afgebeeld stond de Arubaanse vlag. Dikke pret toen 'ie de lucht in ging!

Gisteren heb ik mijn examen Papiaments gehaald met een 9! De beste van de groep!

Verder nog een brief van de DIMAS opgehaald. Ik dacht eindelijk mijn verblijfsvergunning te kunnen ophalen bij de oficina de post, maar nu moet ik weer naar de censu (= burgerzaken) om een ander papier te halen. Lekker bureaucratisch.

Morgen,koninginnedag, zijn de kinderen vrij van school en zijn er vrijmarkten en spelletjes overal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten