Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geƫmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

woensdag 16 juni 2010


Avondvierdaagse afgelopen woensdag start Fisherman's Hut 7,2 km . Op 2 grote blaren na heerlijk gelopen (aauw wat doet dat zeer).


Ook de boven- en benedenwindse eilanden komen aan bod tijdens de aardrijkskundeles (foto).

Laura's leerstof van aardrijkskunde doet me sterk herinneren aan mijn lagere schooltijd. Ik kan mijn schrift (wat ik nog steeds heb) er langs leggen! Ze leert momenteel de werelddelen, de oceanen, alles over de klimaatzones en de evenaar. De wereldpuzzel die ik eens gekocht had bij het Kruidvat komt nu goed van pas. Ook wordt de ligging van de boven- en benedenwindse eilanden behandelt. Vandaag had ze een proefwerk over deze stof.


Waterval Costa Rica

Verder is onze Costa Rica reis bevestigd en hebben we inmiddels ook onze vlucht geboekt. Het wordt een individuele rondreis van 14 dagen met een 4x4 jeep en verlenging van 4 extra dagen. We hebben inmiddels wat leesvoer over Costa Rica in huis en verheugen ons enorm op de reis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten