Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geƫmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

dinsdag 15 juni 2010

Eva en Fleur bedankt




Voor Eva en Fleur.
Bedankt voor de grote brief en de kleinen van Aruba en ook voor dat boekje van me-cup
en de keting van nederland en dat mapje met briefjes .
Hoe gaat het met julie?
Bij ons gaat het heel goed.
Hoe gaat het met Jara ui groep 5/6 dus eigenlijk groep 6 hoe gaat het met haar ?
Kunnen julie het aan haar vraagen?
En haar de groeten geven van mij .
Eva ik heb nog geen hyves.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxlaura

Zoals jullie aan bovenstaande bericht kunnen opmerken was Laura superblij toen ze uit school kwam en het postpakketje zag. Ik kreeg zelf een brokje in mijn keel omdat het zo leuk is dat iedereen Laura nog steeds niet vergeten is. Uit het oog is dus zeker niet uit het hart. Het kado is ook erg speciaal omdat je op Aruba helemaal geen Diddl kunt krijgen. Heel erg bedankt en ontzettend lief van jullie. Laura en ik gaan vanavond de avondvierdaagse lopen. Angelo moet uitrusten voor morgen, want dan gaat hij proefzwemmen. Als hij morgen goed zwemt mag hij zaterdag op voor zijn A diploma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten