Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geëmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

dinsdag 8 juni 2010

Havana Beach

Zondagmiddag, nadat de tuinman klaar was, zijn we lekker naar het strand geweest met z'n allen en met Angelina die hier was blijven logeren. Eenmaal aangekomen kwam Laura ook nog haar vriendin Maria-José tegen, zodat de pret compleet was.

Buitenbar bij Havana

Laura, Angelo, Angelina en Maria-José in het zwembad bij Havana

Angelo, Laura en Angelina bij de pier, Havana Beach




Bij Havana beach huur je voor 10 florin een ligstoel en je wordt heerlijk gediend met fruit punch of coctails. Eenmaal betaald kunnen de kinderen ook zwemmen in de pool daar en bovendien heb je wat muziek op de achtergrond. Een echte aanrader. Ik was natuurlijk weer dom geweest. Omdat ik hier nooit in de zon lig verbrand ik natuurlijk als ik er wel een keer in ga. Dus zondagavond moest ik letterlijk en figuurlijk op de blaren zitten (mevrouw Fingal wilde namelijk eerst haar flesjes zonnecrème van Nederland op maken, maar ja die factor is niet bestand tegen de Arubaanse zon. Lekker eigenwijs dus).
Maandagmiddag was minder leuk (begrafenis opa van Victor Fingal). Een begrafenis gaat hier overigens heel anders dan in Nederland. Het duurde van 2 tot 5 uur, er werd droevige muziek op instrumenten gespeeld met zang erbij en de kist ligt open in de kerk. Ik ben met Laura achterin blijven zitten en Sandro is wel gaan kijken.
Maandagavond zijn Sandro en ik met salsales gestart bij Pachanga. Het is een cursus van 5 weken om het weer even op te frissen en om gezellig iets samen te doen.


Hoeveelheid stof van één dag op de porch (schoonmaken is hier echt erg ondankbaar).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten