Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geƫmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

zaterdag 9 april 2011

Beter laat, dan nooit




Klas 1-A in afwachting van de militaire demonstratie.



Zondag werden Lucienne en Dylan (kinderen van Sandro's broer) gedoopt. Ja, ze zijn al groot, maar hier zie je veel vaker dat de kinderen op latere leeftijd alsnog gedoopt worden! Beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen. Dat ik nog steeds oer Nederlands ben blijkt wel uit het feit dat me rot gehaast had om op tijd voor de kerkmis te zijn. Tien minuten na aanvangstijd mis aangekomen bleek ik een van de eersten te zijn! Na de bautismo (doop in het Papiaments) zijn we met een paar familieleden gaan eten in een restaurant. De uitnodiging ontvingen we de avond tevoren (op z'n Arubaans!). Of we om half 7 bij het restaurant wilden zijn. Dus ik natuurlijk om 18:15 uur al helemaal klaar om aan te rijden. Volgens Sandro zou half 7 thuis wegrijden op tijd genoeg zijn. En inderdaad, we waren ruim op tijd. Op Aruba dus gewoon je horloge thuis laten!


Zondagmiddag, Eagle Beach

Verder ben ik zondagochtend nog lekker met de kinderen naar het strand geweest en hebben we dit weekend na het werken aan Laura's project over standbeelden nog wat mooie plaatjes geschoten van de nabije omgeving, die ik jullie natuurlijk laat zien op de weblog nu. Vandaag was er een demonstratie van militairen op school, waarbij de ouders aanwezig mochten zijn. Volgens mij was het wel indrukwekkend voor de kinderen, want ze waren er stil van!


Lagoen



Tenslotte nog een technisch mankementje hier thuis: een lekkende WC. Op zich simpel te verhelpen, ware het niet dat ik er zo laat achter kwam dat inmiddels de hele inhoud van de beerbut was overgelopen inclusief naar boven gekomen kakkerlakken! Maar ja, wat moet je ook in hemelsnaam met 5 toiletten in huis (ha ha).


Strand bij Renaissance Suites.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten