Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geëmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

zaterdag 16 april 2011

Het leven is goed op Aruba!



Na bijna anderhalf jaar (eind juni zijn we anderhalf jaar hier) kan ik zeggen dat het leven goed is op Aruba. Gisteren werd een lange dienstweek afgesloten met een heerlijk etentje bij Marandi met z'n viertjes. Ondergaande zon, aan het water zittend en met een lekkere rosé: heerlijk.





Morgen hebben de kinderen weer een tennistoernooitje en s middags gaan we op verjaardagsvisite. En dan natuurlijk aftellen tot woensdag, als mijn moeder & Paul aan komen. Met Pasen familie op bezoek is natuurlijk helemaal geweldig! Verder ben ik bij toeval een oude schoolvriend tegengekomen op Hyves en heb ik wat leuke herinneringen opgehaald uit mijn lagere schooltijd. Doet me denken aan het programma De Reünie van de KRO!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten