Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geƫmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

woensdag 20 april 2011

Sportdag Kudawecha & aankomst mama & Paul


Aankomst mama & Paul


Luchthaven Reina Beatrix woensdagmiddag 20 april 2011.





Woensdagochtend werd de laatste schooldag voor de paasvakantie afgesloten met een sportdag in het Frans Figaroa stadion. Iedere klas zijn eigen kleur. Ik hielp mee in de klas van Angelo, kleur rood. Voor het gemak had ik dus zelf ook maar een rood shirt aangetrokken. Ik had 8 kinderen bij me en bij elk nummer stond een opdracht, zoals touwtrekken, waterhindernis, bliklopen, etc. De kinderen vonden het echt superleuk. Deze keer kregen de kinderen eens geen taart, maar een gezond bakje met watermeloen, druifjes en sinaasappel! De eerste keer dat ik dit zie (meestal is het allemaal ongezond).





s Middags was het alweer tijd om mama & Paul op te halen van het vliegveld. Sandro was op tijd gestopt met werken, zodat we met z'n allen konden gaan. En wat is er nu een leuker begin van de paasvakantie dan met bezoek van je moeder en stiefvader!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten