Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geëmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

zaterdag 31 december 2011

Ling en Sons vuurwerkshow 30 december 2011


Heel kort filmpje van de vuurwerkshow Ling & Sons, 30/12/2011. Let vooral niet op mijn gegil: ik vond het gewoon gáááf!

Foto: Zoals jullie zien word ik al echt Arubaans: koelbox met eten/drinken en stoeltjes mee terwijl we wachten tot het Ling & Sons vuurwerk begint.

Gisteren was de jaarlijkse vuurwerkshow van Ling en Sons er weer. Aangezien dit me vorig jaar kippenvel bezorgde (mooie show met ook nog romantische muziek op de achtergrond) ging ik dit jaar weer. Vorig jaar had Sandro dienst en nu was hij gelukkig ook van de partij. Volgens mijn wederhelft word ik al echt Arubaans, want ik had als idee een koelbox met eten en drinken mee te nemen. En zo zaten we dan in onze klapstoeltjes te wachten tot de show begon.



Het was weer super mooi en ook nog droog weer, dus wat wil je nog meer. Verder was de kerst BBQ op het strand zo geslaagd dat Sandro ook maar een gas-BBQ heeft aangeschaft. Die hebben we dan ook gelijk maar even uitgeprobeerd. We wilden naar Arashi, maar Laura wilde perse naar hetzelfde plekje: dus werd het weer Boca Catalina. Helaas mocht ze zelf nog niet zwemmen: met de kerstgourmet heeft ze een tweedegraads verbranding opgelopen. Voorlopig is het even afzien voor haar dus.


Aankomst mama en Paul op Reina Beatrix International Airport.

BBQ dagje op het strand met mama en Paul.

Vanavond dan oudjaarsavond: de oliebollen zijn al opgehaald en de champagne staat klaar in de koelkast. Iedereen een fijne jaarwisseling en tot 2012!!!


Mooie felgekleurde parkiet op het strand bij Boca Catalina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten