Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geëmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

zaterdag 10 december 2011

New York City Dag 2: Cold, but so great!

Wollman Rink, Central Park (s zomers skaten, s winters schaatsen).

Radio City Music Hall

S Ochtends vroeg 07:00 uur. Sandro naar het congres en ik klaar om NY te gaan ontdekken. Waar zal ik beginnen? Er is zoveel moois te zien. En alles is groot, groter, grootst.

St. Patrick's Cathedral


Natuurlijk naar Rockefeller Center, waar de bekende Christmas Tree staat met schaatsbaan. De indeling van de straten is heel overzichtelijk hier. Van Noord naar Zuid lopen de Avenue's (waarvan in de Fifth Av. dé meest trendy winkels zitten) en van Oost naar West de Streets.

De bekende schaatsbaan @ Rockefeller Center

Times Square Manhattan.


Times Square met al zijn reclame-zuilen is zeer indrukwekkend om te zien. S Avonds met Sandro nogmaals er langs geweest. Tjonge jonge, wat gaaf allemaal zeg.


Carnegie Hall, podium voor wereldberoemde musici.

The Lake, Central Park

S Middags heb ik zowat de helft van het Central Park doorgelopen. Heel erg mooi om door het bos te lopen, met op de achtergrond de wolkenkrabbers. De bekende bridge kwam ik tegen (die je vaak in film ziet) en natuurlijk het Belevedere Castle.

De bekende bridge van Central Park, die je vaak in films ziet.

De auto's hebben hier altijd haast.

Belvedere Castle, o.a. te zien in de smurfen film.

Midden in Central Park heb ik geluncht, met schitterend uitzicht! Het mooiste van het park vond ik de Wollman Rink, waar iedereen aan het schaatsen was.

Central Park

Delacorte Theater, Central Park


Als je nu nog niet in kerststemming bent hier weet ik het niet. Vanzelf kom je er in.

Maroeska poppetjes in het Russische theaterrestaurant "Russian Tea Room", voor wie niet op het geld hoeft te letten (600 dollar voor een setje).

Sandro voor het Majestic Theater, Broadway (Panthom of The Opera)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten