Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geëmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

maandag 11 juli 2011

Terug in Den Bosch

Ik met mijn broer en schoonzus

Huurfietsen van de kinderen

Gisteren hebben we mijn broer bezocht. Behalve hun nieuwe huis heb ik ook de nieuwe bolwoning van mijn vriendin bezocht. Heel apart om van binnen te zien. 's Avonds zijn Sandro en Angelo naar de nieuwe Cars film geweest en is Laura nog even naar een vriendin geweest. De dagen vliegen hier voorbij en vandaag wordt de laatste dag bij mijn vader logeren afgesloten met een dagje Efteling en een pannenkoekenhuis.

Onze favoriete Bossche Chinees.

Onze huurfietsen

Nieuwe bolwoning van mijn vriendin Mascha

Bolwoning van binnen.

Tja: en dit is dan weer typisch Nederlands

Ook Den Bosch is moderner geworden

Angelo met mijn vader

Laura met opa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten