Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geëmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

zondag 10 juli 2011

Weerzien met de familie

Lekker weer om op de snelweg te scheuren (kennen we op Aruba niet).

Angelo met vriendinnetje Britt Sanders

Terwijl Angelo bij zijn oude schoolvriendinnetje Britt aan het spelen was en Laura uit logeren en paardrijden met haar vriendin, heb ik Sandro opgehaald van Schiphol. Wat is het heerlijk om weer over de snelweg te rijden. En opeens 130 km p/uur en rijstroken erbij. Dat kennen we op Aruba niet hoor. Lekker hard de radio in de auto aangezet en scheuren maar. Want er zijn geen files meer op de A2.

Tante Nelly & oom Marius

Met Rafke op de foto, de jongste uit de familie.

Ook Sandro had net als ik niet kunnen slapen tijdens de reis. Terwijl ik dit blogbericht typ ligt hij dus nog lekker op één oor te slapen.

Angelo met mijn nicht Daniëlle

Einde van de middag (kinderen waren inmiddels opgehaald van hun speelafspraakjes) was de familie van mijn vaders kant hier. Wat ontzettend leuk om iedereen weer terug te zien. Iedereen kreeg een Arubaans souveniertje en omgekeerd hadden zij ook een verassing voor ons. Tot ver in de avond hebben we gezellig bijgekletst. Natuurlijk behalve de leuke Aruba verhalen ook grappen over Aruba gemaakt van de dingen die anders zijn daar. Kortom: veel lol gehad en daarna lekker gaan slapen. Vandaag opgestaan met mooi weer en vanmiddag gaan we mijn broer voor het eerst weer zien plus ook hun nieuwe huis.

Groepsfoto (helaas ontbreken Margot en Hans met aanhang)

Sandro opgehaald van Schiphol

En natuurlijk nog lekker even geshopt op Schiphol.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten