Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geƫmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

donderdag 6 oktober 2011

Bezoek papa dag 6: Cero Arikok

Uitzicht vanaf Cero Arikok.


Terwijl ik dit blogbericht schrijft krijg ik overal berichten om me heen dat het mooie weer in Nederland nu toch echt is afgelopen. Temeer besef je dan dat het toch wel een luxe is om elke dag op een zonnig eiland te mogen zijn. Want het is het hele jaar mooi weer hier. Voor papa maakt dat niet zoveel uit, want hij vindt de Nederlandse herfst en winter ook prima. Hij draagt hier een lange broek en vaak ook lange mouwen. We maken hier al grapjes dat hij zeker zijn witte benen niet wil laten zien (ha ha).


Na de Cero Jamanota beklommen te hebben (Cero betekent heuvel in het Papiaments) zijn we met de auto naar de Cero Arikok gereden. Qua conditie zou ik dat met gemak nog gelopen kunnen hebben, maar ja ik sport ook bijna elke dag. Ook vanuit hier een mooi uitzicht en lekker genoten.



Daarna hebben we nog de grotten Fontein (met rondleiding) en Quadirikiri bezocht en zijn we langs Vader Piet in de richting van San Nicolaas gereden.

Wara Wara, Arubaanse roofvogel (Park Arikok).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten