Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geƫmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

dinsdag 30 december 2014

Sinterklaas in de tropen




Op 18 november kwamen mama en Paul aan om mij te helpen na mijn oogoperatie. Eigenlijk stond hun vakantie een maand later gepland, maar met een beetje schuiven was het gelukt het een en ander te vervroegen.


Behalve de noodzakelijke hulp bij het autorijden en koken hebben we ook veel gezellige dingen samen gedaan, zoals bijvoorbeeld sinterklaasavond. Het was voor het eerst dat beide kinderen het geheim van Sinterklaas wisten, maar dat nam niet weg dat het als vanouds een super gezellige avond was.


Natuurlijk had ik weer een paar gedichten gemaakt, die ik, net als altijd het laatste half uurtje zo uit mijn mouw schut. Schrijven blijft namelijk een van mijn grote hobbies.


Dat zelfs ik door Sint werd verrast kwam zeer onverwacht en doordat ik ziek geworden ben aan mijn oog was dit emotioneel; het werd een hangertje voor aan mijn Pandora armband. 

Na een gezellige avond vielen de kinderen als een blok in slaap en keken we terug op een geslaagde avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten