Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geƫmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

maandag 29 december 2014

Voltage



Laura heeft een proefles Voltage gevolgd bij de manege. Dit is een soort turnen op het paard en ik moet zeggen: het ziet er zeer professioneel uit. Ook heerlijk dat alles hier in de buitenlucht is.



 Angelo en Sandro tijdens onze wekelijkse strandwandeling

Vrijdagavond etentje bij de Promenade


En toen werd het 3 november en ging bij mij even het licht uit. Na s ochtends nog gewerkt te hebben begon ik steeds slechter te zien en s middags zag ik bijna niets meer. Snel op spoedconsult bij de oogarts, die met vroeg om de letters te lezen, waarop ik constateerde dat alles zwart was en ik niets meer zag rechts. Conclusie: netvliesloslating en het slechte nieuws dat de macula ook al los lag, waardoor de prognose heel erg slecht is. Tevens moest ik binnen 24 uur naar Colombia vertrekken om mijn oog nog te redden. 


En zo geschiedde ..... en liep het jaar 2014 toch geheel onverwachts heel slecht af voor mij.
In mijn volgende blog meer.

Ziekenhuis Cali, Colombia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten