Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geëmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

donderdag 24 december 2015

Juan Luis Guerra concert Miami september 2015



12 september 2015 zijn Sandro en ik een weekendje naar Miami geweest voor het concert van mijn favoriete artiest Juan Luis Guerra. Ik zwijmel nu nog als ik er aan terug denk; wat was het gaaf.


In de American Airlines arena zong Juan Luis Guerra niet alleen de nummers van zijn nieuwste album, zoals "Tus Besos" en "Muchachita Linda" , maar ook de knallers als "Burbujas di amor". Kippenvel....


We zaten vlakbij Bayside Market place, waar het ontzettend gezellig is: verse smoothies, grote jachten (Miami Vice style) en een ritje in "Thriller" , die je in een ontzettend spectaculair tempo over het water voert langs de luxe huizen van ondermeer Gloria Estefan. 







Wat we toen alleen nog niet wisten, was dat we de week erna allebei hartstikke ziek zouden worden, door een zeer hardnekkig griep virus. Ook de heerlijke verse gezonde smoothie's hadden daarbij niet geholpen.



Ons hotel Holiday Inn lag tegenover de Bayside Market Place. Als altijd in de Amerikaanse hotels de airco binnen op 16 graden (brr koud) en buiten 30 plus. Dus eten met een vest aan ook al zit je in Florida. 



 Shoppen in de Dolphin Mall

 Alleen kijken, niet kopen!


Wat was het heerlijk om even een weekendje samen alle tijd te hebben en te genieten van het concert. Ik zeg: voor herhaling vatbaar!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten