Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geƫmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

zondag 8 december 2019

08 januari 2019: mijn 49e verjaardag samen vieren


08 januari 2019 veranderde nog net het tiental niet, dus nog reden tot paniek . Mijn 49e verjaardag was niet vergeten op het werk, waar s ochtends vroeg al alles prachtig versierd was. Een mooie verjaardagskaart met teksten van collega's en ook nog zingen aan het bureau maken je wel even verlegen. 



Na het werk, waar ik vroeg gestopt was, een verassinglunch bij Vientanas del Mar, op het mooie golfterrein Tierra del Sol samen met man lief.



Schoonouders Wim en Lucia waren gezellig gebak komen eten einde van de middag, waarna we een prachtige sunset hadden bij de Italiaan op de heuvel. Wat een rijkdom zeg.


Ondanks dat ik op een dag als mijn verjaardag vrienden en familie uit Nederland enorm mis en de aanwezigheid van mijn ouders moet missen hebben ze hier op Aruba toch ontzettend hun best gedaan om mij in het zonnetje te zetten. Ik heb ook echt een super gezin. Dank je lieverds. En de mooie sunset als op zo'n dag hebben we natuurlijk alleen op Aruba.

Met mijn 2 grote schatten


Sunset bij restaurant 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten