Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geëmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

dinsdag 31 december 2019

Welkom op de vlucht naar 2020




Lieve blog lezers. Ik wil jullie allemaal hartelijk danken voor het volgen van mijn weblog het afgelopen jaar. Ik vind het altijd gezellig het nieuws met jullie te delen. Wat begon als verslag voor de achterblijvers in Nederland is uitgegroeid tot volgers over de hele wereld, waaronder familie in Australië, mensen uit België en Aruba en Nederland. 



Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en alle goed voor 2020 !!!! Hieronder nog wat leuke foto's van deze maand. Tot 2020 op mijn blog!!!!



Dirk Kuyt tijdens mijn run
mijn nieuwe nummer plaat: Houdoe was al weg en Brabant te lang 




Ex collega op bezoek op Aruba 

ham di pasco op z'n Arubaans


Traditionele gourmet op eerste kerstdag

Bezoek schoonfamilie eerste kerstdag

Venezolaanse ayaca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten