Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geƫmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

maandag 30 december 2019

Nederland 2019: inrichten Laura en beetje vakantie



De eerste drie weken in juli waren gevuld met het verven van Laura's kamer, inrichten, schoonmaken, Ikea, electronica zaken en alles om haar kamer tot een waar paleisje te maken. Na een gezellige ontvangst op Schiphol door mama en Paul en een heerlijk etentje aan de slag in Den Bosch.

Door Mari van mij gemaakte actie foto tijdens onze run

Buiten het inrichten heerlijk hard gelopen met Mari Durieux, een renner die schrijft voor het tijdschrift Runners en met mij een super gave trail run heeft gedaan door de Bossche Broek, de Citadel, stationshal en zelfs met het pondje overgestoken. Verder weinig tijd voor bezoekjes, maar nog wel even vriendin Monique gezien. O, mis mijn vrienden in Nederland nu al weer....


Monique en ik 


Tijdens het klussen vermaakte Angelo zich bij opa, door veel te schaken. Heeft Angelo zichzelf aangeleerd en thuis kan er niemand schaken, dus even schade inhalen.

Citadel Den Bosch, tijdens run



Nieuw gedeelte Den Bosch, achter station. Ook weer tijdens run gemaakt



Angelo bleef na ons vertrek nog even in Nederland, maar toen in Waalwijk bij oma en "opa" Paul. Hier werd hij afgezet op Schiphol, om alleen terug te reizen naar Aruba.

Laura met Sophie, dochter van Monique

Doorkijkje, Uilenburg Den Bosch









En wie kwamen we onverwachts tegen in de stad: Theo en Anita !

De altijd gezellige Korte Putstraat


Vriendschap blijft altijd, ondanks de afstand 

De trots van mijn stad: de mooie Bossche Sint Jans kathedraal. 


Ik hardlopend door het nieuwe gedeelte van Den Bosch 
(foto: Mari Durieux)

Mijn plekje : Den Bosch 

Ik stop nu even met deze blog, want ik krijg nu al heimwee naar de mooiste en gezelligste stad van Nederland. Dus zeg ik "houdoe", tot de volgende blog.

Angelo alleen met de trein, naar een vriend


Geen opmerkingen:

Een reactie posten