Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geëmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

vrijdag 1 juni 2012

Weekendje Cancun, Mexico

Aankomst Cancun

Sandro is in Cancun, Mexico, voor een congres en ik ben mee dit weekend.
We volgen business class, dus kwamen heerlijk relaxed, via Miami, aan op het schiereiland Yucatan.

Zoals te verwachten was, erg druk en toeristisch, maar prachtige azuurblauwe zee en vriendelijke mensen.

Het is orkaantijd hier en dus is er grote kans op regen. De middag van aankomst was heerlijk: half bewolkt, droog en 28 graden. Om een uurtje of 4 s middags kwam het met bakken uit de hemel. Na een wandeling van 5 minuten helemaal doorweekt aangekomen in het hotel.....
Na een lekkere opfrissende douche is Sandro nu heerlijk aan het dineren met de overige congresdeelnemers en ben ik even de weblog aan het bijwerken. Het blijft mijn grote hobby om te schrijven!

Morgen staat een excursie Tulum op het programma. Omdat Mexico gevaarlijk is en ik alleen op pad ga heb ik voor de zekerheid maar een georganiseerde tocht geboekt.

De kinderen mis ik natuurlijk, maar we zijn maar een lang weekend weg en ze zijn in goede handen bij oma en opa Fingal.

Morgen hopelijk tijd voor een reisverslag.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten