Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geƫmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

zaterdag 30 december 2017

Ruby 67-b , lap swimming, Fly Fit Studio


Arubuild bezig met inbouwkast

Intussen wordt er - zij het langzaam - gewerkt aan de details van ons nieuwbouw huis. De eerste inbouwkast is klaar en eind januari wordt begonnen met de tweede inbouwkast, waarvan de container met materiaal onderweg is naar Aruba. Het ideale van inbouwkasten is uiteraard het volledig naar wens kunnen indelen van de kast ruimte en de hoogte benutten, die je met gewone kasten niet hebt. Verder hebben inmiddels de slaapkamer speciale luxaflex gekregen die geschikt zijn voor "kiep kantel ramen". Maar we missen nog een mooie garagedeur, omheining en de aanleg van de tuin. In 2018 willen we proberen een planning te maken, door verschillende offertes aan te vragen. In de komende jaren kunnen deze plannen dan hopelijk uitgevoerd worden.

Nog duf van de narcose

Verder is Angelo nog onverwachts even opgenomen in het ziekenhuis om een abces onder zijn oksel te laten verwijderen. Helaas kwam het daarna nogmaals terug, maar hopelijk nu echt weg.

Bij Fly Fit Studio

Verder ben ik, op de dagen dat ik niet werk, te vinden in de sportschool voor mijn groepslesjes Bodypump en spinning en loop ik tegenwoordig graag hard in het weekend langs de kust.


Aqua Windies

Ook vind ik het ook heerlijk om eens per week even na het werk een half uurtje baantjes te trekken bij Aqua Windies, het zwembad waar de kinderen vroeger op zwemles zaten. Nu het kerstvakantie is, is Angelo gezellig mee geweest (zie foto) en ook hij vindt het heerlijk. Zo fijn dat het hier allemaal buiten kan! Nu nog een Garmin horloge dat ook onder water kan meten. Met het liefste ook nog de mountainbike erbij om naar de sportschool te fietsen word ik toch wel een beetje verslaafd, ha ha.

Binnenkort mijn laatste blog voor 2017, natuurlijk over kerst en oud op nieuw......

Fijne dagen allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten