Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geƫmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

zondag 16 september 2018

08 juli 2018: Vertrek kids vakantie Nederland


Op 08 juli 2018 vlogen de kinderen voor het eerst alleen naar Schiphol. Dit zodat ze meer tijd hadden om leuke dingen daar te doen en voor Laura om vast te wennen aan hoe Nederland is. Laura is overgegaan naar de eindexamen klas HAVO en als alles goed gaat wil ze volgend jaar in Nederland gaan studeren.

Angelo is over naar VWO-3 en heeft ook echt zijn vakantie verdiend. Hij bleef totdat Sandro en ik aankwamen in Waalwijk bij oma en bij "opa" van Tetering. Laura ging naar Den Bosch, om al haar schoolvriendinnen weer te zien en logeerde bij opa in Den Bosch.


Voor ons als ouders best spannend, vooral ook omdat ze beide tegelijk gingen. Er kan toch altijd wat mis gaan en het is een lange vlucht. De drie weken dat de kinderen vooruit vlogen hebben Sandro en ik gewoon gewerkt en ik moet zeggen dat ze voorbij gevlogen zijn. Er werden vanuit beide logeeradressen leuke foto's verzonden .


In de volgende blogs zie je hoe de kinderen en daarna ook wij, ons vermaakt hebben in Nederland. Ook voor mij leuk om te bloggen, want dan krijg ik dat ontzettend lekkere vakantie gevoel weer terug. Tot blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten