Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geƫmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

zondag 2 september 2018

Een goede start van 2018


Conform traditie trakteer ik op het werk altijd iets Nederlands op mijn verjaardag en het liefste met een Brabants tintje. Maar waar op Aruba kun je in hemelsnaam Bossche bollen laten maken? Na een gesprekje met de bakker van Superfood was dit geen probleem. En dus werd mijn 48e jaar ingeleid met de beroemde bol uit Den Bosch op het werk.



Ook thuis was de verrassing groot, bij het open maken van mijn super gave verjaardagskado: een Garmin sporthorloge.


Verder heeft Laura uit eigen beweging haar pianoles weer opgepakt. Ze is over naar een andere muziekschool en heeft er echt plezier in.


Dan hadden we natuurlijk ook nog gezellig bezoek van mama en Paul uit Nederland. Altijd weer een feest om weer even samen te kunnen zijn. Dagje rondgereden over het eiland en lekker met z'n allen uit eten geweest.



Dagje over het eiland toeren


Etentje bij Amuse Sunset restaurant: een van mijn favoriete restaurants










Met alweer een jaartje dichterbij het zien van Sarah en weer wat meer rimpeltjes erbij, dankbaar voor iedereen om mij heen die mij zo gelukkig maakt. Dank je wel. Op een goed jaar, 2019!






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten