Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geƫmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

zondag 9 september 2018

Mei 2018: moederdag



"Je moeder blijft altijd je moeder" zegt Sandro altijd en dat klopt zeker. Een verbintenis die niet door de rechter ontbonden kan worden. Ook reden om je moeder eens per jaar eens extra in het zonnetje te zetten, wat dit jaar ook zeker weer gelukt is. 


En natuurlijk werd ik als moeder zelf ook in het zonnetje gezet, in een van mijn favoriete restaurants: "Hostaria da Vittorio", een heerlijk Italiaans restaurant. Vooral de "Salade Caprese" is daar heerlijk en ze hebben er fantastische wijnen. 


Op dit moment heeft Sandro het geluk dat zijn ouders lekker dichtbij wonen. Dat was eerst omgekeerd. Nu moet ik 9 uur reizen om die van mij te zien, wat vooral moeilijk wordt als ze ouder worden en je weet dat ze niet het eeuwige leven hebben. Daarom in een van mijn volgende blogs een leuk verslag van onze vakantie naar Nederland, waar ik een paar weken heerlijk van ze heb mogen genieten. Dus houd de blog bij door je op te geven als "email volger" . Tot blogs!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten