Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geƫmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

zondag 30 september 2018

Renske op Aruba!


Toen een half jaar geleden een kennis uit Den Bosch me vertelde dat haar nicht Renske stage kwam lopen op Aruba was ik meteen enthousiast. Er werd nog gezocht naar een soort begeleidster voor als er specifieke vragen waren en het leek me ontzettend leuk om daarop in te gaan. Dus zo gezegd zo gedaan.


Renske zit op de Rooi Pannen in Tilburg, waar ze de opleiding tot horecaondernemer-/manager  volgt. Ze is bijna klaar, want in het vierde leerjaar wordt er alleen nog stage gelopen. Voor haar eerste vijf maanden stage koos Renske, na wat twijfeling, voor Aruba. Want waarom Aruba als je bijvoorbeeld ook veel dichter bij, in Spanje stage kunt lopen? Toen de school met de optie Aruba kwam was Renske meteen verkocht. Wie wil er nu niet op een tropisch eiland werken? En zo gezegd, zo gedaan.


Samen met 8 andere medestudenten kwam ze half augustus op Aruba aan en verblijven ze nu in Blue Village. Een simpel, maar heerlijk verblijf te Noord, vlakbij Eagle Beach en naast Madame Jeanette restaurant. 



Na een sollicitatie bij "Aruba Wine and dine" werd Renske aangenomen bij "Que Pasa" te Oranjestad.
Zelf al diverse malen gegeten en een prima restaurant.



Natuurlijk tussen het werk door ook veel tijd om te genieten van ons mooie eiland. Ik kreeg al meteen wat leuke foto's van haar. Ook is ze samen met haar studiegenoten gezellig bij mij thuis langs geweest, waar we behalve kennis gemaakt ook wat eiland ervaringen hebben gedeeld.



Ik wens Renske een hele succesvolle stage en leuke tijd op Aruba toe. Relax mode aan en de slogan "one happy island" ken je inmiddels al, maar geldt echt!  Tot blogs.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten