Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geëmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

woensdag 28 juli 2010

Laura


Weg naar de manege



De vakantiekoffers zijn uitgepakt en de was gedaan. Het normale dagelijkse leven is hier weer begonnen. Laura's grote wens is uitgekomen, nu ze deze week 5 ochtenden op paardrijkamp zit. Ze glundert elke dag als ik haar op kom halen.













De manege ligt ontzettend mooi. Het onverharde pad dat naar de manege leidt (en waar je alleen met een goede 4x4 kan komen) kijkt uit op de zee. Ze heeft al 2 vakantievriendinnetjes daar gemaakt. Wel zijn het allemaal Nederlandse kindjes, want er zitten sowieso op deze sport amber Arubaanse kindjes. Laura begint al een echte meid te worden. Ze is erg met haar uiterlijk bezig. Ik mag haar haren niet meer doen 's ochtends en ze is heel duidelijk in haar kledingkeuze. Soms gaat de deurhanger "niet storen" op haar deurklink en dan mag ik ook echt niet binnen komen. Kleine meiden worden groot zullen we maar zeggen. Ook Angelo is deze week onder de pannen met het tenniskamp, waarvan hij met volle teugen geniet. Vandaag gaan ze bij Moomba beachtennissen en morgen bijvoorbeeld zwemmen. Dit natuurlijk naast het gewone tennis. De middagen zijn de kinderen gewoon lekker thuis hier. Het is trouwens wel een beetje saai hier, nu alles plat ligt hier in de vakantie. Normaal gesproken zie je iedereen bij de zwemles, het voetbal enzovoort. Aan de andere kant: geen huiswerk te maken met de kinderen en lekker rustig aan doen is ook niet verkeerd. Wel merk ik dat de hoge temperaturen me er niet toe doen zetten om eens lekker door het huis heen te gaan. Want ook mijn werkster heeft nu vakantie. Je wordt ontzettend loom van de zon hier. Juli en augustus zijn erg warme maanden hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten