Wij, Sandro , Carla, Laura (2001) & Angelo (2004) zijn 28 december 2009 geëmigreerd naar Aruba. Via deze weblog willen we jullie laten deelnemen aan onze belevenissen.

donderdag 29 juli 2010

Angelo Beachtennis


Angelo aan het beachtennissen bij Mooba tijdens het kamp van de Aruba Racket Club.

Verder nog een schokkend, maar waar gebeurd verhaal. Ik ging gisterenmiddag even een bakje yoghurt kopen in een buurtwinkeltje. Het ligt op een kleine helling en dus stond de handrem op de auto. De kinderen zaten achterin met de ramen open. Toen ik 3 minuten later het winkeltje uit kwam, was tot mijn schrik de auto weg. Een blik naar achteren was voldoende om mijn hart te doen overslaan. Daar aan de overkant van de weg stond mijn auto. "Ki pasa?" vroeg ik aan een voorbijganger? Die had niets gezien, maar liep langs toen de auto al tot stilstand was gekomen tegen een boom. Alsof er niets aan de hand was vertelden de kinderen dat de auto opeens naar achteren was gereden!!! Dus over de grote weg naar de overkant van de straat!!! Wonder boven wonder was er niets met de kinderen gebeurd en met de auto trouwens ook helemaal niets. De handrem stond er inderdaad op, maar blijkbaar niet goed genoeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten